25 Haziran 2012 Pazartesi

Gün 86: Yeniden Merhaba


Yeni işe başlayınca öyle bir yoğunluğun içinde buldum ki kendimi bir baktım yazmayalı bir ayı geçmiş. Elbette diyet devam ediyor. Merak edenler için hemen bir bilanço yazayım:

Başladığım kilo: 78,4
Şu andaki kilo: 67,8
Verilen kilo: 10.6

Çalışmaya başlayınca korkmuştum sıkıntı yaşarım diye ama korktuğum gibi olmadı. Akşamdan kreplerimi yapıp sabah yanıma alıyorum. Öğlenleri de ızgara ile idare ediyorum. Hatta bazen yoğunluktan ve bugünlerde de sıcaktan o kadar iştahsız oluyorum ki çok az yiyorum. Tek kötü tarafı spora zaman yaratamam oldu, onun dışında her şey yolunda gidiyor.

Yıllar sonra 40 bedene girmenin mutluluğu içindeyim. 

23 yorum:

  1. Tebrik ederim bende bir dukanciyim :) 2 ayda 15 kilo verdim gayet sağlıklı ilerliyorum 4 kilom kaldi sonra guclendirme evresine geciyorum inşallah size de yolunuz açık olsun diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, çok da hızlı vermişsiniz. Teşekkürler, sizin de yolunuz açık olsun.

      Sil
  2. Defne merhaba, diyet maceranı büyük bir keyifle, harfi harfine okudum ve çok hoşuma gitti. Ben zaten yıllardır kilo vermek isteyen biriyim. Bir türlü durumu kafada bitiremeyenlerdenim.Erkek arkadaşımın da desteği ile tamamen motive oldum. Ailemin yanına yolculuğa çıkarken mola yerinde dukan kitabı aldım. Başladım okumaya.Sonra daldım nete. Ekşi sözlük, dukanla ilgili bütün siteler derken senin bu güzel bloguna rastladım. İnan masal okur gibi zevk alarak bu azim öykünü okudum. Ben de başladım ve şu an atak evremin 4. günündeyim.

    24.06.2012=75 kg başladım

    Dukan amca benim en fazla 60.2 kilo vermem gerektiğini söylüyor.

    Eğer bu diyeti bırakmazsam ki bu şu an mümkün gözükmüyor. 3 ay sonra buraya belki tarihiyle kaç kilo verdiğimi yazarım.

    Sevgiler. Yeni işinde başarılar. Yolun açık olsun arkadaşım:)

    Niyobe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlama kararına çok sevindim Niyobe, klasik olacak ama bu işin yarısı başlamak. Sonra gerisi geliyor. Ben her gün bu diyetle tanıştığım için ne kadar şanslı olduğumu hatırlıyorum. İlk günler zor ama sakın bırakma. Mucize gibi bir sonuç elde edeceksin. Haberlerini bekliyorum.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Defnecim meraba ,seni tebrik ediyorum ve yolun açık olsun diyorum..yeni iş,yeni beden ..ne güzel yeni bir hayat bence...maceranı seni takdir ederek okudum..hiç bırakma,motivasyonunu hiç bozma..bugün benim kızımda Dukan dietine başladı,çok kilosu yok ama yinede 7 8 kilo vermesi lazım..şu an onu telefonla motive ediyorum ve hep sizlerle ilgili okuduklarımı aktarıyorumm..hepinize allah güç kuvvet versin..sevgiler nurşen..nurlumutfakta.blogspot.com..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler, umarim kiziniz da hedefine ulasir. Sevgiler

      Sil
  4. nerelerdesin
    takipteyim. özlettin kendini.
    bak 43. günümdeyim. veee 75'ten 67'ye düştüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumam biraz gecikti mesajini, daha da vermissindir. Bayramla birlikte kisa bir tatil yaptim. 62,5'ta takildim. Belki bana yetismisdindir:))

      Sil
  5. defne ablacım merhaba, yazılarını içtenlikle okudum ve çok samimi doğal buldum. beniim hissettiklerimi yazmışssın.keşke zaman bulsan da her gün yazsan=(( ama tabiki önemli olan bi iş hayatın da var inşallah çok çok başarılı olursun.ben 172 boyundaym ve 70kg olarak dukana başladım şimdi 35.gündeyim ve 6 kg verdim. dukan bana 60 ol diyor ama ben 55 olup zayıf gözükmek istiyorum. önce 60 kg ulaşmaya çalışlıorum elbette. inşallah başarırım,, devam ediyorum durmadan. senin nasıl şuan sonuçlar çok merak ediyorum .dilediğin hedefe ulaştığını duymak isterim=)) sevgilerimle , herşey senin için hayal ettiğin güzellikte olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim merhaba,
      Guzel sozlerin icin cok tesekkurler. Umarim istedigin kiloya ulasirsin.
      Ben 62,5ta takildim bir suredir. Ama gorunysumden memnunum. 38 bedene giriyorum. Senin icin de her sey cok guzel olur umarim.
      Sevgiler.

      Sil
  6. Merhaba Defne;
    Ben de yarından itibaren dukancıyım blogunu büyük bir keyifle baştan sona okudum, yaşadığın şeyler benim yaşadıklarıma çok benziyor ben de senin yoluna giriyorum ve umarım hem senin hem benim hem de kiloyla sorunu olan herkesin yolu keyifli ve rahat geçsin.
    görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baslayali kac ay olmus, soyle bir geriye bakinca. Neredeyse hedefime ulastim. Sen de bir bakacaksin haftalar gecmis, hedefine ulasmissin. Iyi ki baslamisim diyeceksin. Sevgiler

      Sil
    2. çok teşekkür ederim çok motive edici bir yorum :)) zaten ilk 4 günde 2 kilo vermişim gerisi de bu hızla olmasa da gelir eminim :)

      Sil
  7. Ramazanda 7 kilo verdim eski tombiş halimi özlüyorum:))
    azminize bayıldım.

    YanıtlaSil
  8. Tombul halimizi sadece ozleyelim, hos bir nostalji olsun:)

    YanıtlaSil
  9. Defne Hanım Merhaba,
    Blogunuzu Dukan diyeti ile ilgili araştırma yaparken keşfettim ve çok beğendim. Çok samimi yazılar yazmışsınız. Bundan sonra takip edeceğim. Teşekkürler :)
    Not: bu arada verdiğiniz kilolar için de tebrik ederim. Darısı başıma.

    YanıtlaSil
  10. merhaba :)
    bloğunuz güzelmiş izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Merak ettim, diyetiniz nasil gidiyor:)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir suredir korumaya gectim cunku 62,5'ta takildim. Birkac hafta sonra tekrar baslayacagim. Hedefim 55:)

      Sil
  12. Niyetim Dukan diyeti değil de (kitabı okudum), sebze-protein-meyve yiyerek hem zayıflayıp hem sürdürülebilir ve sağlıklı bir beslenme düzeni oturtmak. Proteinli yemek tarifi bulurum diye dün gece google'a "dukan blog" yazdım, karşıma siz çıktınız. Geriye doğru giderek başına kadar okudum. Çoğu bölümde sesli güldüğüm için bazı paragrafları eşime bile okudum. Yüzük takmayan evli adam, 42 bedeni büyük beden diye tanımlayanlar, sanki bilmiyormuşsun gibi diyet tavsiyesi verenler, ve daha niceleri... Bu eğlenceli ve içten paylaşımınla çok kadına ilham vereceğine emin ol. Sevgiler. (Yıllarca kilosu -hayatının çalkantılarına paralel- 65-78 arasında bir çıkıp bir inmiş, şu anda yine 78'den inmeye kararlı 46 yaşında bir kadın)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve sıcak mesajınız için çok teşekkür ederim. Umarım siz de kendinize uygun beslenme düzenini bulursunuz ve istediğiniz kiloya ulaşırsınız. Bizi de haberdar edersiniz.
      Sevgiler.

      Sil
  13. niye artık yazmıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  14. Dört gözle yeniden yazmanızı bekliyorum.

    YanıtlaSil