12 Nisan 2012 Perşembe

Gün 13: Dukan Diyeti Yapacaklara Tavsiyeler


  1. Öncelikle Dukan Diyeti kitabını mutlaka alın, okuyun ve diyetin size göre olup olmadığına kendiniz karar verin.
  2. Kitaptaki tariflerin bir kısmı bizim damak tadımıza uygun değil. Aşağıdaki siteleri tarif için kullanabilirsiniz.
·         http://www.dukanella.com/

  1. Öğrenciyseniz okul programınızı, çalışıyorsanız iş şartlarınızı düşünerek diyete başlayın. Bazı yiyecekleri evde hazırlayıp taşımanız gerekecek.
  2. Yoğun protein alımından dolayı bu diyeti hayatınızda defalarca yapamayacağınızı bilin. Başladığınızda kesin kararlı olun ve sonuna kadar gidin.
  3. Mutlaka bol su için.
  4. Her gün mutlaka yarım saat yürüyüş yapın.
  5. Destek olarak multivitamin alın.
  6. Diyete başlamadan kolesterol ve trigliserid değerlerinizi ölçtürün. Yaklaşık 2 ay sonra tekrar ölçtürün ve farkı görün.
  7. Son olarak, ben protein sevmem, et, yumurta, süt tüketmem, bu diyet bana göre değil diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Ben de böyle demiştim, şimdi 13. gündeyim, çok rahat yapıyorum. 

8 yorum:

  1. ya ben hep denemek ıstıodum bu dıyetı cok yapan var etrafımda.bu arada blogunu yenı kesfettım, takıpteyım.benımkıne de beklerım :) sevgıler..:)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Mutlaka dene, pişman olmayacaksın. Bloguna bakıyorum şimdi. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. aah defne,iyiki geldin ve buldun blogumu...
    36 yaşında 1.60 lık boyla 76 kiloyum :(
    ...ve "ben böyle de mutluyum" yalanına nafile bir şekilde kendimi inandırmaya çalışıyorum....
    yazdıklarına benzer şeyleri duyguları çok zaman ben de yaşıyorum...

    bu blogu açarak büyük bir sorumluluk aldığının bilincinde ol...
    bundan böyle seni takip edecek ve eğer sen başarılı olursan ben de yürekleneceğim...ona göre...

    şimdiii "stand and fight"...en içten sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. TheMonk, durumumuz neredeyse aynıymış. Ama ben 2 hafta önce başladığım için 3 kilo verdim bile:) Bloga başladığımdan beri bir sürü insandan başarı hikayeleri duydum, deneyip memnun olmayan yok.
    Ben sadece kilo vermeye değil, hayatımı da biraz değiştirmeye karar verdim. Kendim için önemli bir dönemdeyim, umarım ilham veririm sizlere de.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Defne süper gidiyorsun.Devam devam:))

    YanıtlaSil
  6. Alıştım da tavsiye bile veriyorum:))

    YanıtlaSil
  7. slm defnecim blogunu yeni keşfettim dukan diyetini yapıyo olman ayrı bi ilgimi çekti en sewdiğim arkadaşım bu diyeti yaparak 1 ayda 67 kilodan 58 klioya inmeyi başardı şu an bulunduğu kiloyu korumaya çalışıyo sadece:)
    bloguma da beklerimm
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, darısı tüm Dukancıların başına. Bakıyorum bloguna.
      Sevgiler.

      Sil