4 Nisan 2012 Çarşamba

Gün 5: Kız Kardeşleri Kendilerinden Önce Evlenenler


Bugün atağımın son günü. “Oh, bunu da atlattık, yarın ne yesem” diye düşünüp mutlu bir gün geçirirken kredi kartı hesap özetim geldi. Gün 2’de şişmanların, dolayısıyla benim de neden çok alışveriş yaptığımızı anlatmıştım. http://defnenindukangunlugu.blogspot.com/2012/04/gun-2-sismanlar-neden-cok-alsveris.html Gelen hesap özetini tahmin edebilirsiniz. Bunun 3. taksiti, şunun 5. taksiti derken tam dolu bir sayfa elimde kalakalmışım. Çalışırken beni zorlasa da çok incelemeden ödediğim rakamlar şimdi içime oturuyor. Elimdeki sabit parayla daha aylarca bu taksitleri ödeyecek olmak çok sinir bozucu.

Hesap özetini satır satır incelerken en yüksek rakama takıldı gözüm. Bu kadar taksitle arabaya girsem 5 yılda öderdim herhalde. Henüz 9. taksitte ve daha ödenecek 3 taksit var.  Yazın, benden 4 yaş küçük kız kardeşim evlenirken aldığım elbisenin taksitleri bunlar. Normal abiye mağazalarında kendime uygun kıyafet bulamadığımdan Nişantaşı’nda bir İtalyan mağazasından almıştım. Aldığıma değseydi bari. Gelinliği içinde kuğu gibi süzülen kız kardeşimin yanında ablası gibi değil de dekolteyi fazla kaçırmış kayınvalide gibi çıkmışım fotoğraflarda. Toplu fotoğraf çekilirken fotoğrafçı, “yaklaşın, sığmıyorsunuz” dediğinde damat beyin “baldız sen sığmıyormuşsun, ehe ehe” deyişi vardı ki herkes dönüp bana bakmış, ben de yerin dibine girmiştim.

4 yaş küçük kız kardeşim benden önce evlenmiş, düğüne gelen akrabalar bana acıyarak bakmış, fotoğraflarda çok kötü çıkmış, damadın anlamsız esprilerine maruz kalmıştım. Tüm bunlar yetmezmiş gibi, küçük bir servet ödediğim elbisenin taksitlerini ödemeye aylarca devam edeceğim.

Neyse, artık bunlar geçmişte kaldı. 5 gün atak bitti, ilk günler zorlansam da sonuna doğru alıştım sayılır. Ancak daha uzun da yapamazmışım. Sonuç: 2,3 kilo. Bence harika!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder