24 Nisan 2012 Salı

Gün 25: Su İçmeyi Unutmamalı


Osman Müftüoğlu’nun oynadığı yeni reklamı gördünüz mü? Hani sokaklarda dolaşıp insanlara su içmeyi hatırlatıyor. Yaptığı hareketten ben pek bir anlam çıkaramasam da görenler anlıyorlar.

İşte bana da tam böyle bir şey gerek diyordum ki 2 gün önce buldum. Dukan diyetinde dikkat edilmesi gereken en önemli noktalardan biri de bol su içmek. Ama ben sürekli unutuyorum, ne yapsam fayda etmedi. Günde en fazla 1 litre içebiliyorum, biraz da çay kahve.

En sonunda bulduğum yöntem işe yaradı. Kimse gülmeyecekse anlatıyorum: Tuvalete gitme ihtiyacı duyduğumda herkes gibi benim vücudum da uyarı veriyor, bu uyarıyı aynı zamanda su içme uyarısı olarak da alıp şöyle diyorum kendi kendime. Şimdi vücudumdan su ayrılacak o zaman hemen yerine yenisini koymalıyım. Banyoya giderken önce mutfağa uğrayıp kocaman bir bardak su içiyorum.

Şimdilik işe yarıyor bu yöntem!

2 yorum:

  1. Canım sabah kalkınca 2 bardak ılık su iç zaten ondan sonra gün içerisinde vücut devamlı sıvıya ihtiyaç duyuyor.Günde 1 litre su bence yeterli,çok da abartma sakın,her şeyin fazlası zarar :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel su içmeyi hatırlatma yöntemleri geliştirmişsin ve yararlı olmuş aynı zamanda.benim de su içmeyi unututyorum gün içinde ve hiç iyi birşey değil sonrasında bir çok sıkıntı çekiyorum.çay kahvedeki suyu saymayın diyorlar doğrudan saf su içmek gerekiyormuş vücuttaki toksinleri atabilmek için. :)

    YanıtlaSil